پنتاگون: یک تیم نظامی آمریکا برای راه اندازی سامانه تاد وارد اسرائیل شد-راهبرد معاصر
نتانیاهو در گفتگو با ماکرون: با هرگونه توقف یکجانبه جنگ در لبنان مخالفم جهاد اسلامی و جبهه مردمی فلسطین: مقاومت آماده وارد کردن ضربات دردناک به دشمن است ادعای جدید نیویورک تایمز درباره احتمال حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای یا نفتی ایران + عکس پنتاگون: یک تیم نظامی آمریکا برای راه اندازی سامانه تاد وارد اسرائیل شد رسانه طالبان: داعش به دنبال بدنام کردن اسلام است «حیفا» جایگزین شهرسوخته شمونه می‌شود! مجتبی امانی در دیدار مخبر: بزودی به لبنان باز می‌گردم آغاز رزمایش مشترک روسیه و پاکستان عراقچی: تبادل پیام غیرمستقیم با آمریکا متوقف شده است ایران: به هیچ وجه در طراحی، تصمیم گیری و اجرای عملیات ۷ اکتبر نقشی نداشته‌ایم سامانه دفاع موشکی تاد آمریکا فردا در اسرائیل مستقر می‌شود نتانیاهو: به حزب‌الله در سراسر لبنان حمله خواهیم کرد ضربات موشکی سنگین حزب‌الله | «بن‌گوریون» تعطیل شد تحریم‌های ضدایرانی انگلیس به بهانه حمله موشکی ایران به اسرائیل گفتگوی وزرای خارجه ایران و چین پیرامون آخرین وضعیت تحولات منطقه

پنتاگون: یک تیم نظامی آمریکا برای راه اندازی سامانه تاد وارد اسرائیل شد

سخنگوی پنتاگون امروز از ورود اولین اجزای سامانه دفاع موشکی تاد و گروهی از پرسنل نظامی آمریکا به فلسطین اشغالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 15
کد خبر: ۲۶۰۲۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سخنگوی پنتاگون پت رایدر امروز گفت که «یک تیم پیشرفته از پرسنل نظامی آمریکا و اجزای اولیه لازم برای عملیاتی‌کردن باطری تاد دوشنبه وارد اسرائیل شد».

وی با بیان این که طی روز‌های آینده، پرسنل نظامی و اجزای بیشتری وارد خواهد شد، گفت که به‌زودی این سامانه به طور کامل فعال خواهد شد.

پیش‌تر، شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد که حدود یک‌صد نظامی ارتش آمریکا برای کار با سامانه دفاع موشکی تاد در سرزمین‌های اشغالی مستقر می‌شوند.
به گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی به نقل از یک مقام پنتاگون، واشنگتن برای مقابله با حملات موشکی ایران به اسرائیل، با استقرار سامانه پدافندی تاد در سرزمین‌های اشغالی موافقت کرده است.

رایدر هم گفته بود که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا استقرار سامانه پدافندی تاد و نیرو‌های نظامی آمریکایی را برای کمک به تقویت پدافند هوایی اسرائیل اعلام کرده است. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار